Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 02.04.2006, 20:18
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.277
Perusasetus

[quote]quote:
Lainaus:
Kyllä toi tuli "kunnon" vastuksen kanssa alunperin kelattua rummulle, eli mies roikku narun jatkona koko ajan.
Ei riitä ukko painoksi jos ei oo niinku tosi iso ukko, yli 300kg tai jotain raahautumassa.
Unohtu mainita että köysi pitää kelata tiukasti sisään.
Kelaa se sisään vaikka niin että kohtuu pitävällä alustalla esim. hiekalla kytket käsijarrun päälle ja vedät narun kokonaan ulos ja kiinni johonkin kiinteään, onnistuu vaikka yksinään.
jos on kaveri apuna niin seisoo itse sen verran jarrulla että renkaat menee vähä lukkoon ja kelaa narun siten sisään niin ei kyllä ihan pienestä voimasta painu alempiin kerroksiin.

Periaate on se että mitä tiukemmin on kelalla sen parempi<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Muistitko käyttää <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/search.asp

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Anustappi ja sen käyttö Laskos Bees & Honey 16 16.11.2007 11:03
Vinssiköyden kiinnittäminen koukkuun JF Tekniikka & Jutustelu 22 02.04.2007 18:26
Vinssiköyden testausta TML Tekniikka & Jutustelu 4 10.03.2006 20:02
GAZ ja vinssin käyttö ? Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 27.11.2005 11:35
Pyöräilykypärän käyttö Lars Outdoor hobbies 0 15.07.2002 13:17


Sivu luotu: 09:23 (GMT +2).