![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Jos mallia on tuotu maahan (tai valmistettu) sekä vakaajin että ilman, niin silloin voi surutta tempaista pois.
Näin esim. Range Rover Classic ja Land Rover Discovery, joissa osassa on vakaajat ja osassa ei. Omasta Disco -95:sta otin molemmat heti pois (muissa kolmessa ei edes ole ollut). Eivätkä edes tieominaisuudet siitä huonontuneet. Kori kallistelee tietty enemmän, mutta menee silti kuin juna. T, Antti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kallistuksen vakaaja | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 19.09.2006 17:35 |
LJ 70:n etukallistuksen vakaaja | Kumikameli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 24.01.2006 19:50 |
A:Kallistuksen vakaaja Blazeriin | EePee | O/M/V Muut | 0 | 29.01.2005 17:44 |
Kallistuksen vakaimet.. | Nalle | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 10.06.2004 18:33 |
Kallistuksen vakaaja | JHautopelti | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 07.12.2003 18:32 |