Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #23  
Vanha 26.03.2006, 21:20
osilpi osilpi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 24.01.05
Sijainti: Sipoo
Viestit: 565
Perusasetus

IKH Vantaa: L-mallinen koukku 13e. Lupasi, jotta pitäis sen 3,5t kärryä kestää vetää. Mutta aisapainoa luvataan sille vaan 200kg? Kiinni tulee kahdella m16 8.8 pultilla sellaiseen 12mm paksuun levyyn, jossa reikiä korkeussäätöä varten.

Laitan pari kuvaa, kunhan homma on valmis.

Vetokoukun sähköt on muuten kytketty 5-kanavaisen jännitteenalentimen kautta, mutta jatkuvaa virtaa ei vielä tule.
Kannattaisiko se vetää suoraan akulta (helppo) vai virtalukon kautta releen välityksellä?

Töpseli tulee siten, että piuhat lähtevät suoraan jännitteenalentimelta ja 2m piuhaa myöten takaluukun tiivisteen välistä pihalle. Saa säädettyä sopivan pituuden ja käyttämättömänä ollessaan on suojassa sisällä.

HJ 60 -82
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sähköt Män! KuningasHytti Chit-Chat 8 29.10.2006 10:18
ostaapi uakkeriin ratin ja sa-vetokoukun Valko-bandiitti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 28.03.2006 08:32
O: Ostan Uaz:n vetokoukun ( SA-malli) IsoA O/M/V Muut 9 27.07.2005 07:54
Vetokoukun "painoista" pee Tekniikka & Jutustelu 16 13.05.2005 22:24
Missä on Toyota HJ vetokoukun jännitemuunnin? Joukka Tekniikka & Jutustelu 6 23.03.2005 09:20


Sivu luotu: 00:22 (GMT +2).