![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Voin olla väärässäkin, mutta edelleenkään en haluaisi murroksia pyörittää turhaan maantieajossa. On varmasti aivan mitätöntä toi kuluminen vakiokuntoisissa autoissa, mutta enemmän korotetussa aivan varmasti rassaa niveliä. Tuolla miun prohviilissa on yksi väärinpäin oleva kuva, josta saa jonkinlaista osviittaa tällä hetkellä olevista vetareiden kulmista.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
O:napalukot | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.11.2006 19:22 | |
AVM napalukot | -MAKE- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 04.04.2006 18:44 |
O: Manuaaliset napalukot GEN1 Pajero | -P- | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 21.03.2006 13:26 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 |