Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.03.2006, 22:55
arpati:n Avatar
arpati arpati ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 03.12.05
Sijainti: Punkalaidun, .
Viestit: 440
Perusasetus

Tänään sitten viimein ehdin käymään Tampereen Motonetissa ja vein tuon paskaksi menneen poran takaisin... Vaihdossa en huolinut poraa mutta toiseen halpalaitteeseen sitten laitoin nuo rahat mitä hyvittivät ja 40 senttiä päällekin (19.90 eur) <img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle> Laitos on tuommoinen karalaikkahiomakonesarja 6mm, merkiltään AWD ja maahantuoja IKH. No siinäkin kävi vielä silleen että avasin tuon paketin vielä Tampereella ja totesin että tästäkin on runko halki <img src=icon_smile_dead.gif border=0 align=middle> Eikun takaisin Motonettiin ja toinen samanlainen tilalle...

Tuossa tuli 5 kiviterää mukana ja tuo vinku. Tuo kone on pikkuisen pienempi kuin mikä tuo aiemmin ostamani halpis vinku, kara on sirompi ja mahdollisesti hieman pidempi kun tuon muovisuojan ruuvaa pois joten saattaa olla aika näppärä vehje kannen viilaukseen <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: halpis niva nettiautos eyeless O/M/V Ajoneuvot 1 30.03.2008 20:35
Halpis nauhahiomakonetta? riude Tekniikka & Jutustelu 6 16.05.2007 21:38
Hyvä halpis DVD soitin? Eskimo Chit-Chat 9 12.04.2007 15:46
Kokemuksia "ei niin halvoista" työkaluista arpati Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2006 12:18
Kokemuksia POR-15:stä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 2 13.10.2005 23:08


Sivu luotu: 03:46 (GMT +2).