Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.03.2006, 08:56
Cental73 Cental73 ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 12.05.04
Sijainti: Jokela, Tuusula
Viestit: 1.886
Perusasetus

tolle 50mm eitarvi yleensä muuta kummempaa tehdä, kuin sitä flekstin kopan alareunasta ottaa pala pois, itse piti vielä vääntää jakiksen keppiä suoremmaksi, ja vaihdekeppiä myös. Ottivat taka-asennossa kiinni aukon reunaan ja 2 ei pysynyt päällä, eikä hidas 4-veto. Muutoin ei tarvi mitään muuta värkätä. 70 mm tulenee jo sitten muuta vastaan, riippuu niin paljon yksilöstä.

"ei ollu mikään amerikan temppu"

SLCK #73

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hj-61 korotus Nutti Maasturiprojektit 17 18.01.2008 16:39
HDJ:n korotus IVP4x4 Tekniikka & Jutustelu 2 14.09.2007 06:45
LJ:n korotus Suitsa-Man Tekniikka & Jutustelu 6 11.04.2007 14:30
Korotus Offimatti Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2006 15:45
Korotus Tekniikka & Jutustelu 1 06.12.2005 17:03


Sivu luotu: 22:42 (GMT +2).