![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Meillä on ollut 10 A-45 (joita kutsumme yleisesti Protoiksi) Tänään löytyy 4+ yksi purettava. Myös 6.2 V8 automaattilla on ollut käytössä. Myyty Loviisaan. Oli näytillä Huhmarissa 2004. Katso profiilistani kuvia. Oli hauska peli. Nykyisiin on tehty paljon muutoksia esim. korotukset, lukot, hukkaportti turbot. kaaria yms. Nyt ne menee vähän erilailla isoilla karkeilla neukkurenkailla ja tarvittaessa ketjuilla. T Jyty
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M:Proto sisu A-45 CVT -76 | newport | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 17.05.2007 06:18 |
| sisu proto A-45 | Chit-Chat | 11 | 03.04.2006 14:22 | |
| proto sisu | O/M/V Muut | 1 | 24.09.2005 19:07 | |
| M: Sisu A45 eli proto | O/M/V Muut | 7 | 01.08.2005 00:41 | |
| "Proto Sisu" | Tomppa82 | Linkit | 13 | 14.07.2005 01:48 |