![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ei ole muutamaan vuoteen ihan selkeetä enska vehjettä ollut mutta BMW R1150GS Adventure löytyy kyllä. Sillä ei nyt ihan enska spooreja passaa tyrkätä mutta mettäautoteitä ja kovapohjaisia polkuja sillä voi ihan hyvin ajella.
Aiempina pyörinä missä on 21" etukummi on ollut Suzuki TS125R -91, Suzuki Dr800 -89, Yamaha YZ125 -92, Kawasaki KX500 -93 ja ihan jäärata vehkeenä on ollut Kawasaki KX250 -98. Marko Edited by - Markol on 20/03/2006 22:59:52 Edited by - Markol on 20/03/2006 23:01:33 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offroadia??? | LateX4 | Linkit | 2 | 16.12.2006 12:50 |
| Offroadia lehdissä | Sami_V | Chit-Chat | 8 | 08.08.2006 16:03 |
| Uaz offroadia... | samisami2 | Linkit | 2 | 31.12.2005 16:46 |
| Ruotsalaista offroadia. | samisami2 | Linkit | 0 | 27.12.2005 19:32 |
| OffRoadia Rouhonleikkurilla | wallu | Chit-Chat | 13 | 18.02.2005 15:07 |