Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 20.03.2006, 22:59
Markol:n Avatar
Markol Markol ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 27.10.05
Sijainti: Salo/Suomusjärvi, Finland.
Viestit: 478
Perusasetus

Ei ole muutamaan vuoteen ihan selkeetä enska vehjettä ollut mutta BMW R1150GS Adventure löytyy kyllä. Sillä ei nyt ihan enska spooreja passaa tyrkätä mutta mettäautoteitä ja kovapohjaisia polkuja sillä voi ihan hyvin ajella.

Aiempina pyörinä missä on 21" etukummi on ollut Suzuki TS125R -91, Suzuki Dr800 -89, Yamaha YZ125 -92, Kawasaki KX500 -93 ja ihan jäärata vehkeenä on ollut Kawasaki KX250 -98.

Marko



Edited by - Markol on 20/03/2006 22:59:52

Edited by - Markol on 20/03/2006 23:01:33
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offroadia??? LateX4 Linkit 2 16.12.2006 12:50
Offroadia lehdissä Sami_V Chit-Chat 8 08.08.2006 16:03
Uaz offroadia... samisami2 Linkit 2 31.12.2005 16:46
Ruotsalaista offroadia. samisami2 Linkit 0 27.12.2005 19:32
OffRoadia Rouhonleikkurilla wallu Chit-Chat 13 18.02.2005 15:07


Sivu luotu: 16:04 (GMT +2).