Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.03.2006, 08:34
Jugga Jugga ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.05
Sijainti: Vesilahti (Rämsöö), Finland.
Viestit: 321
Perusasetus

Lainaus:
quote:Ja paljonkohan toi eristää lämpöä? Siinähän juuri sen teipin ( nauhan) salaisuus on. Jos bling bling niin sit varmaan hyvä asia.
Noh... siinä sivullakin lukee seuraavaa...
Lainaus:
quote:Pakokaasun lämpötila (727ºC, 821ºC)
Pakosarjan pintalämpö (432ºC, 477ºC)
Lämpösäteily ei pinnoitettu (77ºC, 88ºC)
Lämpösäteily pinnoitettu (16ºC, 21ºC)
Lämpötilan pudotus (61ºC, 67ºC)
No toki mainos on mainosta, mutta tuossa lisää
Lainaus:
quote:MITÄ HYÖTYÄ SAAVUTETAAN PAKOSARJAN PINNOITTAMISELLA?
1. Pinnoite muodostaa tehokkaan korroosiosuojakalvon, joka kestää erinomaisesti kemikaaleja.
2. Pinnoite antaa viimeistellyn ulkonäön.
3. Tehokkaana lämmöneristeenä keraaminen pinnoite:
- Nopeuttaa pakokaasujen etenemistä. Kun pakokaasuimpulssi säilyttää kuumuutensa, se säilyttää myös nopeutensa ja
massansa, antaen tehokkaan “scavenging” -efektin.
- Madaltaa konehuoneen (= imuilman) lämpötilaa
- Suojaa kuumuudelta ympäröiviä apulaitteita, johtoja ja letkuja
(pinnoite toimii kuten eristyskääreet, paitsi että ei ruostuta putkia eikä aiheuta kuumakorroosiota)




Edited by - Jugga on 14/03/2006 08:39:11

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mistä hammaspyöriä? ¤Offi-Osku¤ Tekniikka & Jutustelu 24 02.03.2008 18:54
Ootteko nähneet vastaavaa? Suihkumoottorikupla !! wallu Chit-Chat 6 11.07.2006 15:26
OT: Kellään Avanttia tai vastaavaa vuokralle??? bj75 O/M/V Muut 4 23.06.2006 12:14
kellää offarilla vastaavaa Chit-Chat 11 10.10.2005 07:45
mistä 16.5" vanteet ? Der_Alte Tekniikka & Jutustelu 12 12.02.2005 21:34


Sivu luotu: 22:41 (GMT +2).