Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.03.2006, 23:50
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
C03 sitten kai kŠy, vai? Muistanko vŠŠrin vai olenko kuitenkin kesŠllŠ mogin nŠhnyt siellŠ? Ihan ajelemassa?

-Maastoautossa on jŠykkŠ etuakseli-
303 kŠypi vallan mainiosti ja olet oikeassa siinŠkin ettŠ olet nŠhnyt erŠŠn tietyn Mogin siellŠ ajelevankin. Oli tosin silloinkin myšs kuljetushommissa. Viime vuonnahan tŠstŠ ko. "pikku" Mogista vaihdettiin mielipiteitŠ nŠillŠkin sivuilla kun ex-inkkari ei pŠŠssyt UAZillaan metsŠŠn kun luokittelin auton liian leveŠksi! Kuten jo silloin sanoin reitit on tehty maastohenkilš- ja -pakettiautoille ja ovat tŠstŠ syystŠ paikoin melko ahtaita. Kuorma-autoille pitŠisi sitten tehdŠ ihan omat ajourat jotta pohjat eivŠt pettŠisi. TŠytyy katsoa josko joku ajomahdollisuus raskaallekin kalustolle voitais jŠrjestŠŠ kunhan lumet sulaa. Tutkaillaan asiaa!
Terv
MP

Note! This message was posted anonymously!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kulmakorpi viime lauantaina. rm67 Tapahtumat 26 27.02.2006 09:01
Kulmakorpi 10.09. AVRO Tapahtumat 9 21.09.2005 14:44
Kulmakorpi rm67 Tapahtumat 1 04.07.2005 07:43
Kulmakorpi lauantaina Ex_inkkari Tapahtumat 16 13.06.2005 13:47
kulmakorpi 24.4-05 toppa Tapahtumat 28 25.04.2005 06:50


Sivu luotu: 23:53 (GMT +2).