![]() |
|
|
|||||||
| This And That Everything that does not fit under any other category |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Kaikki nimet on aika ihanii, mut mä kannatan siiseliä ja sitten voten ulkopuolelta pöppiäistä (pöppiäinen). Mut ehkä se sopii vaan sellaseks vauvalemppariks. kiittimoi. >>ensin tuli kumi, sitten kana ja sitten muna<<
|