![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
soassa suositeltavaa rajoittaa sisäänjousto siihen missä jousi on lähes suora kun taipuu väärinpäin niin on melko valmista tavaraa ja etupäässä pitää keksiä ohjausvarsille uudet kulmat/kiinnitykset nivelissä ei riitä liike.mieluiten kääntää raidetanko jousipakkojen yläpuolelle
#nimim iskarinkorvat auki revenneenä kuolleilla jousilla ulosjoustossa renkaan ja lokarin väli noin 80cm ja ohjausvarsi poikki# hae isompi leka kyllä se siittä lähtee... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hiluxin rakentelua | -71 | Maasturiprojektit | 10 | 06.04.2008 15:00 |
suikeron rakentelua | ed | Maasturiprojektit | 1 | 22.01.2008 23:04 |
Rangerin rakentelua | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 27.09.2007 09:55 |
Puskurin rakentelua XJ:hin.. | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 31.03.2007 01:40 |
Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |