![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
soassa suositeltavaa rajoittaa sisäänjousto siihen missä jousi on lähes suora kun taipuu väärinpäin niin on melko valmista tavaraa ja etupäässä pitää keksiä ohjausvarsille uudet kulmat/kiinnitykset nivelissä ei riitä liike.mieluiten kääntää raidetanko jousipakkojen yläpuolelle #nimim iskarinkorvat auki revenneenä kuolleilla jousilla ulosjoustossa renkaan ja lokarin väli noin 80cm ja ohjausvarsi poikki# hae isompi leka kyllä se siittä lähtee...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Hiluxin rakentelua | -71 | Maasturiprojektit | 10 | 06.04.2008 15:00 |
| suikeron rakentelua | ed | Maasturiprojektit | 1 | 22.01.2008 23:04 |
| Rangerin rakentelua | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 27.09.2007 09:55 |
| Puskurin rakentelua XJ:hin.. | Timo_L | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 31.03.2007 01:40 |
| Rakentelua | paapu | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 15.08.2003 09:09 |