Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 06.03.2006, 11:43
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.290
Perusasetus

Lainaus:
quote:Porukka voisi kyllä vähän objektiivisemmin suhtautua projektiin, sehän ei ole keneltäkään pois vaan päinvastoin. Ja koska Jappe sitä tekee open source mielessä huvikseen niin voisi ehkä avustaa häntä pohtimalla miten esim. kuvanhallinnan saisi samantyyppiseksi kuin Ozi:ssa, sen sijaan että jokainen erikseen käskyttää mitä pitää tulla jne.
Onhan tuo hieno homma, että jappe jaksaa tehdä ohjelmaa nimenomaan maastoautosuunnistuksen näkökulmasta. Offipalsta on vaan ehkä hieman huono paikka saada neuvoja tuohon koodauspuoleen, mutta sitäkin parempi käyttöpuoleen. Omastakin mielestä mapsourcessa ja ozissa oleva reittipisteiden syöttö on hieman kankea vaikka sadan reittipisteen syöttämiseen kerralla.
Tuo .net tekniikan vaatima XP karsii jo ihan vanhimmat koneet pois. Minkälainen kone pitää olla, että XP pyörii käyttökelpoisesti?

-74 Range, 215cid V8
#4x4@ircnet
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jeep Rodeo Drive Safari jappe Maasturiprojektit 376 03.06.2013 14:31
Rodeo drive / Warn / Muut suunnistus ohjelmat SoSo Tekniikka & Jutustelu 28 04.03.2009 16:28
OFF ROAD DRIVE -LEHTIÄ myllis O/M/V Muut 0 23.10.2006 13:53
O: drive flange Rytari O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 21.08.2006 14:16
Mulholland Drive KariSalmelainen Movies 5 03.02.2004 09:43


Sivu luotu: 18:09 (GMT +2).