Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.03.2006, 16:46
Projekti Projekti ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 28.02.06
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 16
Perusasetus

F-securen ohjelman käyttäjänä on tullut noita samoja ilmoituksia kyseisestä viruksesta, kinnitin huomiota sivuja selaillessani ettei ks. hälytyksiä tullut mikäli en ollut sisäänkirjautuneena.

Ylensä häly tulee heti sivuja avatessa tai kirjautumisen yhteydessä.
Olisiko mahdollista etä F-securen ohjelma on tunnistavinaan Trj viruksen tuossa "Login/savepassword" tunnistautumis/palvelun koodissa?

Näistä en niin paljoa ymmärrä...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kyselyikä pukkaa... Olkku Tekniikka & Jutustelu 2 10.03.2007 09:25
syksyä pukkaa... pee Chit-Chat 6 14.10.2006 00:00
Talmaa pukkaa Ex_inkkari Chit-Chat 1 21.04.2005 22:49
Kysymystä pukkaa... Tekniikka & Jutustelu 15 16.07.2004 10:12
Sähkövikaa pukkaa Jussi Vuosimallit 1984-1996 0 26.06.2002 15:18


Sivu luotu: 04:36 (GMT +2).