![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
F-securen ohjelman käyttäjänä on tullut noita samoja ilmoituksia kyseisestä viruksesta, kinnitin huomiota sivuja selaillessani ettei ks. hälytyksiä tullut mikäli en ollut sisäänkirjautuneena. Ylensä häly tulee heti sivuja avatessa tai kirjautumisen yhteydessä. Olisiko mahdollista etä F-securen ohjelma on tunnistavinaan Trj viruksen tuossa "Login/savepassword" tunnistautumis/palvelun koodissa? Näistä en niin paljoa ymmärrä...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kyselyikä pukkaa... | Olkku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 10.03.2007 09:25 |
| syksyä pukkaa... | pee | Chit-Chat | 6 | 14.10.2006 00:00 |
| Talmaa pukkaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 1 | 21.04.2005 22:49 |
| Kysymystä pukkaa... | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 16.07.2004 10:12 | |
| Sähkövikaa pukkaa | Jussi | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 26.06.2002 15:18 |