![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Olisiko siksi, että rummun sisällä jarruosat on kuitenkin paremmin suojassa kuin pinnojen ulkopuolella kivikontaktiin tyrkyllä oleva levy? Jos levy menee mutkalle, loppuu meno. Trial-pärrällä kikkaikkaan usein kivien keskellä, mitä taas maastopyöräilijät näyttää tekevän harvemmin, ainakin sen perusteella, mitä molempia on tullut radalla katsomosta seurattua. Tai sitten se on vaan halvempi tehdä ja kun ei tarvita mitään hyviä 100km/h -> 0 paniikkijarruominaisuuksia, niin välttää rumpujarrukin...?
Offipalsta.com - sinne ne webwheelerit menneet on |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: 2 kpl ajamattomia Beta Minitrial vm 2006 | Tapsa_ja_Dumbo | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 23.02.2007 21:12 |