![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Soso: Kapenee per puoli n. 30mm. pari viikkoa tuolla ajelin töihin joulun nurkilla. ihan normaalisti pystyy ajamaan jääkeleillä. LaaLaa: Kääntyy todella hyvin noin pitkälla akselivälillä varustetuksi autoksi. ja sen oon huomannut että nousee liukkaistakin urista helpommin ylös. mutta kun kuvasta katsoo.D44:ssa raidetangonpää on vasta yläpallon kohdalla nyt, kun Bj:ssä se on jo negatiivinen. Edited by - Jeeper on 01/03/2006 15:13:27
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2lt syöttöpumpun ajoituksen vaikutus | Hharri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.12.2007 19:27 |
Renkaiden vaikutus ajoon? | yama43 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 12.11.2006 17:44 |
Auton pituuden vaikutus lumessaetenemiskykyyn?! | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 08.03.2006 06:26 |
Rengaskoon vaikutus matkamittariin?? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 26.05.2005 11:10 |
Mailien vaikutus | Jonnny | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 28.02.2004 15:19 |