Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 28.02.2006, 21:41
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Äkkiseltään ajatellen voisi olettaa, että jos pyörät kääntyy vähemmän, on se pois ketteryydestä.
Eli kun tuolla Acermankulmalla on saatu eliminoitua se sisemmän renkaan "auraaminen", niin jos sen kääntää toisinpäin, niin "auraus"kulma suurenee jo merkittäväksi haitaksi ääritilanteissa.

Varmaan ihan kiva lisä liukkaalla ajoon näin talvella, hieman kärjistäen sama tilanne kuin Rangella kun raidetanko katkeaa ja renkaat osoittaa toisiinsa


_ _ _ _ _ _ _
#RR V8 -76#
#LR S1 -55#
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
2lt syöttöpumpun ajoituksen vaikutus Hharri Tekniikka & Jutustelu 1 27.12.2007 19:27
Renkaiden vaikutus ajoon? yama43 Tekniikka & Jutustelu 27 12.11.2006 17:44
Auton pituuden vaikutus lumessaetenemiskykyyn?! Setä Tekniikka & Jutustelu 26 08.03.2006 06:26
Rengaskoon vaikutus matkamittariin?? Setä Tekniikka & Jutustelu 17 26.05.2005 11:10
Mailien vaikutus Jonnny Vuosimallit 1984-1996 9 28.02.2004 15:19


Sivu luotu: 06:24 (GMT +2).