![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Äkkiseltään ajatellen voisi olettaa, että jos pyörät kääntyy vähemmän, on se pois ketteryydestä.
Eli kun tuolla Acermankulmalla on saatu eliminoitua se sisemmän renkaan "auraaminen", niin jos sen kääntää toisinpäin, niin "auraus"kulma suurenee jo merkittäväksi haitaksi ääritilanteissa. Varmaan ihan kiva lisä liukkaalla ajoon näin talvella, hieman kärjistäen sama tilanne kuin Rangella kun raidetanko katkeaa ja renkaat osoittaa toisiinsa ![]() _ _ _ _ _ _ _ #RR V8 -76# #LR S1 -55# |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
2lt syöttöpumpun ajoituksen vaikutus | Hharri | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.12.2007 19:27 |
Renkaiden vaikutus ajoon? | yama43 | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 12.11.2006 17:44 |
Auton pituuden vaikutus lumessaetenemiskykyyn?! | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 08.03.2006 06:26 |
Rengaskoon vaikutus matkamittariin?? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 26.05.2005 11:10 |
Mailien vaikutus | Jonnny | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 28.02.2004 15:19 |