Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.02.2006, 09:01
HobGoblin HobGoblin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.08.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 280
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mie oon varmaan sit ymmärtäny väärin tän maastoautoilun syvimmän olemuksen. Eli maavaralla tai pyörien jouston parantamisella ei olekaan mitään väliä, vaan tärkeintä on hakea katu-uskottavuutta sillä että on isot kumit ja kori korkealla sekä runko alhaalla
Kumpikin väärin: syvin olemus ja idea tulee siitä että ajetaan maastossa ja pidetään hauskaa! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

Maavaran ja jouston parantaminen tulee hyvänä kakkosena jolla edesautetaan noita edellä mainitsemiani.

Pajeron tapauksessa (koskee osin myös muita IFS keulaisia?) on vaan se ongelma että kun kasvatat maavaraa, huononnat joustoa.
Ja jos nyt ihan totta puhutaan niin ei minusta kannata Pajerosta kovin extreme rock-crawleria alkaa virittelemään, varsinkaan pitkästä, siihen hommaan on parempiakin kapistuksia.

- Isoa kovaa kellon ympäri -

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 15:06 (GMT +2).