![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Maavaran ja jouston parantaminen tulee hyvänä kakkosena jolla edesautetaan noita edellä mainitsemiani. Pajeron tapauksessa (koskee osin myös muita IFS keulaisia?) on vaan se ongelma että kun kasvatat maavaraa, huononnat joustoa. Ja jos nyt ihan totta puhutaan niin ei minusta kannata Pajerosta kovin extreme rock-crawleria alkaa virittelemään, varsinkaan pitkästä, siihen hommaan on parempiakin kapistuksia. - Isoa kovaa kellon ympäri -
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron korotus ym. | tdic-89 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 13.10.2007 19:29 |
| Pajeron korotus | Kantonen | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.09.2005 19:41 |
| pajeron korotus ? | Tekniikka & Jutustelu | 33 | 14.08.2005 21:34 | |
| Pajeron korotus? | Teppo2 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 13.12.2004 14:44 |
| Pajeron korotus ??? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 14.05.2003 14:35 | |