Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.02.2006, 15:12
454SS:n Avatar
454SS 454SS ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.02.06
Sijainti: Luumäki, Finland.
Viestit: 3.362
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ei tuo linkin Dodge minusta näytä mitenkään kummalliselta? 3" korinkorotus ja olisikohan lokarinkaaria hiukan avarrettu?

- Isoa kovaa kellon ympäri -
Ylätukivarsissa aika massiiviset rajoittimet, mulla noi oli alunperin jotain sentin korkuiset. Onkohan tossa kuitenkin erilaiset tukivarret? Tollaisella liikevaralla olevat kun löytäisi, niin sen jälkeen ongelmana olisikin enää vetarit.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus ym. tdic-89 Tekniikka & Jutustelu 10 13.10.2007 19:29
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 05:01 (GMT +2).