![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Suomesta varmaan löytyy International Scoutinkin tai Fiatin Campagnilo helpommalla kuin pikku-Bronco. Näin jääkiekon alla, Selänteen Teemulla on täydellisesti entisöity pikku-Bronco kyrsälässä. Ajelee joskus huvikseen sillä. Jos laa-laa ihan oikeasti haluaa sellaisen niin ehdottaisin kyselyä jenkkien very active and friendly early bronco -kerhon kautta. Hinnat ovat vain kovia. OEM osiahan nuihin saa hyvin esim. LMC Truckin kautta. Autohan on sinänsä klassikko.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| M: Bronco 5.0 , vm -88 | jara | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 08.04.2008 13:40 |
| M: Bronco II 2.9 XLT -89 | ketOS | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.11.2007 20:09 |
| Bronco 2 xlt -91 | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.11.2007 13:23 | |
| O/Early Bronco | timmy | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 11.01.2007 11:30 |
| M:bronco II -89 | O/M/V Muut | 19 | 17.10.2004 20:19 | |