![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Moi, > mihis muuallekaan sen satulan kiinnikkeen tekee kuin jarrukilven pultteihin Noi kuvissa selvästi näkyvät pinnapultit ovat porttaaliboksin alaosan pultit, jarrukilpi on niiden ulkopuolella. > satulan kiinnike tulee nuitten pinnapulttien alle tämän tyylisellä osalla Vaihdatko samalla pidemmät pinnapultit? Niissä ei muistaakseni ollut kovin paljon ylimääräistä, tiettu rikan vois vaikka jättää pois. Ja siis kaikenkaikkiaan hyvin oloinen projekti, senverran vielä tuosta ylimmästä kuvasta, onko mäntä kuin syvällä, ilmeisesti paloille jää kuitenkin tarpeeksi tilaa? Mahduuko ihan täydet palat, onko partollista alunperin miten paksu levy? -Paavo "There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Tämmöstä "huijausta" liikenteessä.. | kokkolanpoika | Chit-Chat | 14 | 16.02.2007 18:21 |
| V:Danat Volvolaisiin | Racingrabbit | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 20.06.2006 13:06 |
| Oottekos tämmöstä nähnyt... | samisami2 | Chit-Chat | 9 | 02.12.2005 19:50 |
| "O" suzuki sj410:iin jarruja | offiape | O/M/V Muut | 1 | 23.10.2005 06:56 |
| Paavolle jarruja ! | Tapsa_ja_Dumbo | Linkit | 1 | 04.06.2004 19:22 |