Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.02.2006, 15:54
-P-:n Avatar
-P- -P- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.11.05
Sijainti: Hyrynsalmi, .
Viestit: 1.007
Perusasetus

Onkohan mulla joskus kiristetty tai jotain, kun tuntuu kokeiluruoputuksilla, että ottaa melko yhtälailla molemmat pyörät runtua. Varsinkin lämpimillä öljyillä. Helppo on viedä sladissakin, jos vaan haluaa.

Gurut vois kertoa tarkemmin, kuin kirraus näkyy käytännössä.

Tosin nyt vaihdoin koko voimalinjaan öljyt, enkä oo testannu sen jälkeen...

-P-

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
"Hullut eivät epäile mielenterveyttään"
-Minä-

Pienet koirat räksyttävät, isojen ei tarvitse.
-Minä-
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M. dana 35c kemppilukko. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 08.11.2007 19:48
kemppilukko Tekniikka & Jutustelu 1 12.05.2007 18:49
kemppilukko patrolliin boozer Tekniikka & Jutustelu 5 02.06.2006 08:51
O: rockyyn kemppilukko/aihio baxxter O/M/V Muut 0 11.04.2004 21:36
Kemppilukko eteen?? Wago-78 Tekniikka & Jutustelu 9 11.11.2003 15:52


Sivu luotu: 15:32 (GMT +2).