![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ja pah, ihan hyvin pystyy kuskaamaan sekä perhettä että menemään metsään, vaikka molempia yhtaikaa. Kyllä minä ainakin kuskailen perhettä tuolla omalla pitkällä pallerollani, tosin meidän perhe on hiukan pienempi, eikä pallerossakaan ole enää kuin 1+1 paikkoja. ![]() Mutta en minä ainakaan ymmärrä mitään perusteluja tuolle h-a-r-z-an väittämälle, haluatko tarkentaa? Edit: ja juu, kyllä nuo pajerot on silloin aikanaan ihan maastoautoiksi rakennettu, silloin ei vielä ollut mitään tietoa näistä nykyajan citymaasturikotkotuksista. Muistellaanpa vaikka Paris-Dakar menestyksiä Pajerolla jne. - Isoa kovaa kellon ympäri - Edited by - HobGoblin on 17/02/2006 09:24:02
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Taas GPS:stä | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 31.10.2009 21:36 |
| kahvituttaa taas... | ari | Tapahtumat | 2 | 29.04.2005 12:37 |
| Apuja pariin pikkuvikaan.... | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 07.07.2004 19:24 |
| Nasty Adult Chatin Parhaat Nicknamet | KariSalmelainen | This And That | 14 | 20.02.2004 15:13 |
| Maastureitten renkaat | Lars | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.01.2003 18:35 |