Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.02.2006, 09:21
HobGoblin HobGoblin ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.08.05
Sijainti: Tampere, Finland.
Viestit: 280
Perusasetus

Ja pah, ihan hyvin pystyy kuskaamaan sekä perhettä että menemään metsään, vaikka molempia yhtaikaa.
Kyllä minä ainakin kuskailen perhettä tuolla omalla pitkällä pallerollani, tosin meidän perhe on hiukan pienempi, eikä pallerossakaan ole enää kuin 1+1 paikkoja.
Mutta en minä ainakaan ymmärrä mitään perusteluja tuolle h-a-r-z-an väittämälle, haluatko tarkentaa?

Edit: ja juu, kyllä nuo pajerot on silloin aikanaan ihan maastoautoiksi rakennettu, silloin ei vielä ollut mitään tietoa näistä nykyajan citymaasturikotkotuksista. Muistellaanpa vaikka Paris-Dakar menestyksiä Pajerolla jne.

- Isoa kovaa kellon ympäri -

Edited by - HobGoblin on 17/02/2006 09:24:02

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taas GPS:stä Nerd-O Tekniikka & Jutustelu 74 31.10.2009 21:36
kahvituttaa taas... ari Tapahtumat 2 29.04.2005 12:37
Apuja pariin pikkuvikaan.... sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 2 07.07.2004 19:24
Nasty Adult Chatin Parhaat Nicknamet KariSalmelainen This And That 14 20.02.2004 15:13
Maastureitten renkaat Lars Tekniikka & Jutustelu 0 09.01.2003 18:35


Sivu luotu: 18:11 (GMT +2).