![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Mitenkäs käytännössä tuohon nesteen häviämiseen pitäisi suhtautua, onkos se kovinkin vaarallista moottorille jos kuitenkin huolehtii siitä että neste ei pääse liian vähiin? Eli pitäsikös asialle tehdä jotakin hetikohtavälittömästi vai voikos sitä seurailla ja jos tilanne pahenee huutaa, juosta ympyrää ja kirkua... ![]()
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Rangen ovi | Range-Miki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.12.2005 08:45 |
O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |