![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Viime vuonna yritin itse kuvailla jotain, mutta valon puute yllättää aika pian. Materiaalia kertyi niin vähän (ja huonolaatuista), että ei tullut edes editoitua. Samoin tilanteen seuraaminen esim. vinssaustilanteissa ei ole kovin kiinnostavaa aivan kuten Jarekin totesi... Mopomies If it ain't broken don't fix it...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 | Kentsu | Tapahtumat | 284 | 10.07.2008 12:22 |
| Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
| Talvieksytys 2006 Video valmis... | SuurSyömäri | Linkit | 63 | 14.03.2006 16:39 |
| Talvieksytys 2006 ? | pee | Tapahtumat | 214 | 28.01.2006 20:58 |
| Onko tulossa Talvieksytys II 2006? | sippis | Tapahtumat | 8 | 09.09.2005 21:31 |