Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 14.02.2006, 20:26
Mopomies Mopomies ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.07.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 5
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lisäsin muuten pienen ja huono laatuisen videopätkä 3Toweriin.
Kaikki video on tervetullutta! Kyllä liikkuvasta kuvasta tajuaa ihan eri tavalla mistä on kysymys.

Viime vuonna yritin itse kuvailla jotain, mutta valon puute yllättää aika pian. Materiaalia kertyi niin vähän (ja huonolaatuista), että ei tullut edes editoitua. Samoin tilanteen seuraaminen esim. vinssaustilanteissa ei ole kovin kiinnostavaa aivan kuten Jarekin totesi...


Mopomies

If it ain't broken don't fix it...

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 Kentsu Tapahtumat 284 10.07.2008 12:22
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 Kentsu Tapahtumat 171 07.11.2007 12:23
Talvieksytys 2006 Video valmis... SuurSyömäri Linkit 63 14.03.2006 16:39
Talvieksytys 2006 ? pee Tapahtumat 214 28.01.2006 20:58
Onko tulossa Talvieksytys II 2006? sippis Tapahtumat 8 09.09.2005 21:31


Sivu luotu: 16:44 (GMT +2).