![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Eihän sitä kovin paljoa saisi hävitä. En osaa tarkkaa määrää kylläkään sanoa. Jos vesi ei tule ulos mistään näkyvästä paikasta, niin: * Menee sylintereihin esim. imukanavan kautta ja sitten pakoputkesta ulos -> pakoputkesta tulee valkoista savua. * Kannentiiviste vuotaa painetta nestepuolelle -> paine nousee -> paisuntasäiliön korkki aukeaa -> neste tulee höyrynä ulos. Paisuntasäiliössä haisee pakokaasu. OT: VM tuntuu kuluttavan herkemmin vettä kuin esim. V8. Siinä voisi auttaa paisuntasäiliön nostaminen ylemmäs (tarkoittaa: lähemmäs rintapeltiä). Silloin systeemi täyttyy hiukan paremmin. Säiliö saa myös olla melko täynnä. T, Antti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: Rangen ovi | Range-Miki | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 22.12.2005 08:45 |
| O: rangen V8 | jutkula | O/M/V Muut | 1 | 08.12.2005 22:39 |
| Rangen ECU:sta | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 03.11.2005 18:54 |
| Rangen ECU | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 27.07.2004 07:41 | |
| Rangen PTO | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 29.07.2003 11:18 |