![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Olipa taas kohtalaisen huono päivä. Tai no, aloitetaan lauantaista. Haalarit paloi. Kummasti alkoi välillä osuva kipinäsuihku rälläkästä lämmittää ![]() Lauantaina antautui myös isompi räikkä kamasan sarjasta. Sain onneksi tänään vietyä takuuseen kummatkin kamasan räikät sekä pari kärkeä. Lähettävät maahantuojalle, hyvässä lykyssä kuuluu tuomio tällä viikolla.. Craddockilta olisi pitänyt tulla infoa lähetyksestä, mitään ei ole kuulunut. Tänään sain sitten avattua taka-akselin. Pyöränlaakerit yllättäen vaihtoon. Pitäisikö vetarit vaihtaa? ![]() Ja pitäis olla 30 000km ajettu. Toisaalta, 3tonnia painoa ja tavan series-akseli. Ei ees salisbury. Näyttää välityskin vähän kärsineeltä .Tuon lukkorenkaan takia epäilen että murikka olisi jossain vaiheessa vaihdettu S3:n (tai vastaava) murikkaan. Miten uudet vetarit voisi auttaa tilannetta jossa vetarit vääntyy ja saattaa peräkin olla vaihdettu..? Noo, Antin suunniteltiin vähän miten voisi saada kestämään, siitä myöhemmin, jos toteutuu. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: LR series 2A kytkinkoppa | james_III | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2007 21:02 |
| M: series osia | fedi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2007 14:06 |
| Series 2a:han jarrutehostin? | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.12.2006 00:17 |
| M:series 3 osia! | O/M/V Muut | 0 | 30.01.2005 23:19 | |
| Series lantikoista.. + BJ | Ojizzz | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.11.2003 11:52 |