![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
kiitokset kisasta vaan meidänkin tiimin puolesta. alueet oli loistavia ja jostain syystä me ei ainakaan osuttu missään vaiheessa mihinkään suureen ruuhkaan jossa joutuu odottelemaan vuoroaan pitkän aikaa. tuohon ruokailuun kyllä voisi ajatella jotain tarjontaa vaikka pyttipannua tai lihasoppaa tykistä. kunhan on lämmintä. ja vielä kun valittaminen alkoi niin voisiko nuo kovemmat tiimit ajella loppu kisan kolmella pyörällä(kuten vitikainen) että olisi muillakin mahdollisuuksia palkinto pallille. ettei aina tarvitsisi tehdä jotain huomiota herättäviä liikkeitä saadakseen palkinnon T:VUODEN SHOWMAN Edited by - Kankku on 13/02/2006 15:52:12
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 | Kentsu | Tapahtumat | 284 | 10.07.2008 12:22 |
| Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 | Kentsu | Tapahtumat | 171 | 07.11.2007 12:23 |
| Talvieksytys 2006 Video valmis... | SuurSyömäri | Linkit | 63 | 14.03.2006 16:39 |
| Talvieksytys 2006 ? | pee | Tapahtumat | 214 | 28.01.2006 20:58 |
| Onko tulossa Talvieksytys II 2006? | sippis | Tapahtumat | 8 | 09.09.2005 21:31 |