Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.02.2006, 15:50
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

kiitokset kisasta vaan meidänkin tiimin puolesta.

alueet oli loistavia ja jostain syystä me ei ainakaan
osuttu missään vaiheessa mihinkään suureen ruuhkaan jossa joutuu odottelemaan vuoroaan pitkän aikaa.

tuohon ruokailuun kyllä voisi ajatella jotain tarjontaa
vaikka pyttipannua tai lihasoppaa tykistä. kunhan on lämmintä.

ja vielä kun valittaminen alkoi niin voisiko nuo kovemmat tiimit
ajella loppu kisan kolmella pyörällä(kuten vitikainen)
että olisi muillakin mahdollisuuksia palkinto pallille.

ettei aina tarvitsisi tehdä jotain huomiota herättäviä liikkeitä
saadakseen palkinnon

T:VUODEN SHOWMAN



Edited by - Kankku on 13/02/2006 15:52:12

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Offivarusteen TalviEksytys 2008 22-24.2 Kentsu Tapahtumat 284 10.07.2008 12:22
Offivarusteen TalviEksytys lll Kilpailukutsu-07 Kentsu Tapahtumat 171 07.11.2007 12:23
Talvieksytys 2006 Video valmis... SuurSyömäri Linkit 63 14.03.2006 16:39
Talvieksytys 2006 ? pee Tapahtumat 214 28.01.2006 20:58
Onko tulossa Talvieksytys II 2006? sippis Tapahtumat 8 09.09.2005 21:31


Sivu luotu: 00:24 (GMT +2).