![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Rumpujarrut takana ei vaadi muuta kuin:
Tunkkaa pyörä ylös, pukki alle. Rengas irti. Rumpu irti. (ei ees välttämätön serieksessä..) Kuppi vetarin päästä, mallista riippuen mutteri tai lukkorengas irti. Vetolaippa irti (kippo alle, valuu yleensä öljyä) - eikä kannata pitää rumpua alla.. Lyö varovasti lukkoprikka auki, ulompi mutteri irti. Lukkoprikka pois ja sisempi mutteri irti. Nyt napa lähtee ihan vaan vetämällä. Saattaa vielä vähän tiputtaa öljyä. Muista että laakeri tipahtaa aika aikasin irti. Joten laakerit hyvään talteen. Huom! näin ainakin serieksessä, lie kuitenkin hyvin pitkälti samat toimenpiteet defenderissä. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HJ 60 takapyörän laakerin vaihto ??? | samid | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 05.03.2009 21:34 |
Pinolin laakerin kiristys pilariporakoneella | Sten | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 26.10.2007 21:14 |
Hj:n pinjonin laakerin kiristys ? | Keppo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 05.07.2007 22:19 |
Takapyörän laakeri ? | conv87 | Vuosimallit 1984-1996 | 9 | 07.04.2004 11:17 |
Takapyörän laakerit | Jussi | Vuosimallit 1984-1996 | 7 | 28.06.2003 09:08 |