Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 07.02.2006, 13:44
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Rumpujarrut takana ei vaadi muuta kuin:
Tunkkaa pyörä ylös, pukki alle.
Rengas irti.
Rumpu irti. (ei ees välttämätön serieksessä..)
Kuppi vetarin päästä, mallista riippuen mutteri tai lukkorengas irti.
Vetolaippa irti (kippo alle, valuu yleensä öljyä) - eikä kannata pitää rumpua alla..
Lyö varovasti lukkoprikka auki, ulompi mutteri irti. Lukkoprikka pois ja sisempi mutteri irti.
Nyt napa lähtee ihan vaan vetämällä. Saattaa vielä vähän tiputtaa öljyä. Muista että laakeri tipahtaa aika aikasin irti. Joten laakerit hyvään talteen.

Huom! näin ainakin serieksessä, lie kuitenkin hyvin pitkälti samat toimenpiteet defenderissä.

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ 60 takapyörän laakerin vaihto ??? samid Tekniikka & Jutustelu 6 05.03.2009 21:34
Pinolin laakerin kiristys pilariporakoneella Sten Tekniikka & Jutustelu 5 26.10.2007 21:14
Hj:n pinjonin laakerin kiristys ? Keppo Tekniikka & Jutustelu 11 05.07.2007 22:19
Takapyörän laakeri ? conv87 Vuosimallit 1984-1996 9 07.04.2004 11:17
Takapyörän laakerit Jussi Vuosimallit 1984-1996 7 28.06.2003 09:08


Sivu luotu: 20:55 (GMT +2).