Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.02.2006, 16:57
monstertruck76 monstertruck76 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.11.04
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 77
Perusasetus

Nyt sitten kaunotar on saapunut mulle.Tullin mielestä se oli VANHA NIKKO-AUTO!!!!!HAH.galleriassa kuvia laatikostaoton jälkeen ja myös kuva Korotus-sarjasta jonka olen myös ostanut siihen RC4WD.comilta.Koeajo suoritettiin 3-v poikani tarkassa valvonnassa(offroadia sisällä lelukasassa).Kaikki paitsi nopea takaveto toimivat hyvin ,pitää alkaa laatikko säätämään.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rauman seudulla Off Roadia??? Jare Tekniikka & Jutustelu 5 04.09.2007 21:10
Formula Off Roadia telkkarissa myllis Tapahtumat 1 26.02.2007 23:21
Ei Off Roadia. Mutta, M: Suzuki GZ 125 Marauder Jeep-Ukko O/M/V Ajoneuvot 0 10.05.2006 11:30
Ei koske Off-Roadia mutta aika juttu silti pjtk Tekniikka & Jutustelu 0 15.07.2003 13:10


Sivu luotu: 12:35 (GMT +2).