Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.02.2006, 12:17
volvolet-sugga volvolet-sugga ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 17.12.05
Sijainti: tussula, .
Viestit: 401
Perusasetus

niin toi kateus aiheuttaa ihmisille erilaisia tarpeita yrittää hankaloittaa toisten elämää, ja useimmiten siinä vielä onnistuvat. luulis olevan kaikilla sen verran omissakin asioissa miettimistä ettei toisten asioiden takia tarvi öitään valvoa, usein taitaa se suurin valittaja olla se jota on läpi elämän pidetty täys nollana, ja yrittää itselleen saada jotain mielihyvää tommosilla tempuilla. mutta ei taida tommosella luonteen laadulla olla kavereita liikaa,ja tuskin kannattaa näistä suurista paljastuksistaan missään kehuskella. hyvää rakentelu kevättä tallien perukoille ja koitetaan saada noi rojektit valmiiksi että saa naapurin kusipäät miettimistä.

tp-21 maastoautojen aatelia
joku tietää aina enemmän kuin sinä(tai on ainakin tietävinään)

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuis tehdä työkone ha/pa:sta juhaK Tekniikka & Jutustelu 73 28.11.2013 11:28
Mitä tehdä Rovaniemellä tai Kuusamossa vkl? Chit-Chat 10 28.03.2008 15:06
ostettu - NÄIN EI TEHDÄ, LUE! LINNA O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 04.08.2007 14:03
kannattaako tehdä soa... upi7 Tekniikka & Jutustelu 12 24.09.2005 13:23
Tahtoisin tehdä talletuksen IironSika Tekniikka & Jutustelu 9 14.11.2003 07:28


Sivu luotu: 12:16 (GMT +2).