![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
niin toi kateus aiheuttaa ihmisille erilaisia tarpeita yrittää hankaloittaa toisten elämää, ja useimmiten siinä vielä onnistuvat. luulis olevan kaikilla sen verran omissakin asioissa miettimistä ettei toisten asioiden takia tarvi öitään valvoa, usein taitaa se suurin valittaja olla se jota on läpi elämän pidetty täys nollana, ja yrittää itselleen saada jotain mielihyvää tommosilla tempuilla. mutta ei taida tommosella luonteen laadulla olla kavereita liikaa,ja tuskin kannattaa näistä suurista paljastuksistaan missään kehuskella. hyvää rakentelu kevättä tallien perukoille ja koitetaan saada noi rojektit valmiiksi että saa naapurin kusipäät miettimistä. tp-21 maastoautojen aatelia joku tietää aina enemmän kuin sinä(tai on ainakin tietävinään)
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kuis tehdä työkone ha/pa:sta | juhaK | Tekniikka & Jutustelu | 73 | 28.11.2013 11:28 |
| Mitä tehdä Rovaniemellä tai Kuusamossa vkl? | Chit-Chat | 10 | 28.03.2008 15:06 | |
| ostettu - NÄIN EI TEHDÄ, LUE! | LINNA | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 04.08.2007 14:03 |
| kannattaako tehdä soa... | upi7 | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 24.09.2005 13:23 |
| Tahtoisin tehdä talletuksen | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 14.11.2003 07:28 |