![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tarkoitatko siis fluoresoivaa (ns. neon-) maalia? Onhan ainakin yksi sellainen karsea pikkuauto liikenteessä pk-seudulla jossa on koria muuteltu lasikuidulla täysin tunnistuskelvottomaksi ja se on vieläpä maalattu neonpunaisella ja -keltaisella. Toinen ehkä jännempi vaihtoehto olisi fosforimaali, voi tosin olla vähän kyseenalainen kun auto hohtaa pimeässä.
|