![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#7
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lyhennelmänä postituksista: *Th700 saa hyvän kunhan se on 90 luvun malli (vahvistettu verrattuna vanhempaan) *muutaman kitkalevyn joutuu lisäämään *Parempi aineinen panta *Corveten kello *paineet täytyy sätää kovemmiksi *manipuloida lodju tykkäämään matalista kierroksista (ohjeita kuulemma löytyy rapakon takaa) *stall speed 1200 rmp kohdalla *satasta 1300 kierroksin (~3 perävalitykset, 33" kumit) *suosittelee Th700 *turbiinilukko manuaaliksi (eli vain yli 80 km/h maantiellä) Ameriikanautopurkamolla epäiltiin turbiinilukon kestävyyttä Valmetin perässä, kun ei kerran kestä dieselkasienkaan perässä: "lukko se on mikä turbiinin rikkoo, ei se öljy siellä sen enempää vahinkoo tee valmetilla kuin bensa kasilla!" *ajotilapiirroksen avulla vaihtamishetket kohdilleen, ja suoritusarvot. Tämän tietäjän kera olin yhteyksissä työyhteyksien kautta. A-P Kotimainen diesel on jees!!! Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/ |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
kellä valmetin kone nokalla MAASTURISSA | savu | Chit-Chat | 24 | 11.01.2011 23:38 |
Mikä kone FJ:n laatikon jatkoksi? | ¤Offi-Osku¤ | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 30.06.2006 10:02 |
Suikin jakolaatikko b20n ja automaatin jatkoksi? | Juksi | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 31.12.2004 06:28 |
33,set jeeppiin | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.05.2004 10:33 |
Jeep Valmetin koneella | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.04.2004 10:44 |