![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Ja,esim.Banner UniBull 50300 69ah/540A/130RCmin 79€ (vuodonesto akku).(www.bannerbatteries.com)
Soitot 0500/539950 tai meilit ilkka.vaari@ipefix.fi Mukana ku pukama,se o vi(n)ssi homma! http://www.ipefix.fi Tee sinäkin työstä harrastus...eiku.. Edited by - Ipe64 on 31/01/2006 13:19:39 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Taas GPS:stä | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 74 | 31.10.2009 21:36 |
| Läppärin akuista | vepele | Chit-Chat | 9 | 19.05.2008 09:07 |
| Ja taas akseleista????? | Joakim1 | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 30.11.2006 12:46 |
| Renkaista taas | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.02.2005 12:58 | |
| M:Maastorenkaita taas | juhaK | O/M/V Muut | 0 | 10.12.2004 09:44 |