Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 30.01.2006, 22:16
Shuttle:n Avatar
Shuttle Shuttle ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.03.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 1.086
Perusasetus

Paljon on tapahtunut sitten viime päivityksen tänne.

Kerrottakoon että vaihteisto alkaa olla nipussa päävaihteiston osalta.
Moottori on koneistamolla, ihan kohtalaisessa kunnossa, ainoastaan kampiakselin hionta ja männäntappien helat vaihtoon. Päälle hoonaus ja uudet laakerit + männänrenkaat.
On ihan älyttömän kallista, elämä on.

Vaihteiston osat raakapesun jälkeen


Ryhmäakselin laakeri on jo siellä..


Vaihteisto kasaantuu taas!


Kuulat oli yllättävän hyvässä kunnossa, nämä jää..

Toivotaan että olkalaakeritkin on yhtä hyvässä kunnossa, tarttis korkeintaan shimmata.

Samalla otin jarrut irti ja purkuun, rummut on lähes ainoat mitä käytetään uudelleen jarrujärjestelmästä. Niin ja poljin.
Viisi sylinteriä kuudesta oli ruostunut kiinni.
Näin alimitoitetuilla jarruilla aion kyllä pysähtyä, joten uutta tulee tilalle. Jarrukilvet säilyy myös, olivat hyvässä kunnossa.

Jousetkin lähtee irti pulteistaan. Ainakin edestä..

Vielä puuttuu osista:
Jouset & iskarit
Apusimpukka
Jarrusylkyt
Jarruputket
Rumpujen sorvaus
Kytkimen työ- ja pääsylkky
Akut
Laturi
....
Akseleitten laakereitten kunnosta ei tietoa..
Elämä on..

Tällä viikolla pitäisi rungon poikkipalkinkin tulla, pääsee parsimaan runkoa.

Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon.
FC paloautoprojekti

Edited by - Shuttle on 30/01/2006 22:19:06

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: LR series 2A kytkinkoppa james_III O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 29.03.2007 21:02
M: series osia fedi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 27.03.2007 14:06
Series 2a:han jarrutehostin? KajdePuu Tekniikka & Jutustelu 11 27.12.2006 00:17
M:series 3 osia! O/M/V Muut 0 30.01.2005 23:19
Series lantikoista.. + BJ Ojizzz Tekniikka & Jutustelu 1 08.11.2003 11:52


Sivu luotu: 13:41 (GMT +2).