![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Paljon on tapahtunut sitten viime päivityksen tänne. Kerrottakoon että vaihteisto alkaa olla nipussa päävaihteiston osalta. Moottori on koneistamolla, ihan kohtalaisessa kunnossa, ainoastaan kampiakselin hionta ja männäntappien helat vaihtoon. Päälle hoonaus ja uudet laakerit + männänrenkaat. On ihan älyttömän kallista, elämä on. Vaihteiston osat raakapesun jälkeen ![]() Ryhmäakselin laakeri on jo siellä.. ![]() Vaihteisto kasaantuu taas! ![]() Kuulat oli yllättävän hyvässä kunnossa, nämä jää.. ![]() Toivotaan että olkalaakeritkin on yhtä hyvässä kunnossa, tarttis korkeintaan shimmata. Samalla otin jarrut irti ja purkuun, rummut on lähes ainoat mitä käytetään uudelleen jarrujärjestelmästä. Niin ja poljin. Viisi sylinteriä kuudesta oli ruostunut kiinni. Näin alimitoitetuilla jarruilla aion kyllä pysähtyä, joten uutta tulee tilalle. Jarrukilvet säilyy myös, olivat hyvässä kunnossa. Jousetkin lähtee irti pulteistaan. Ainakin edestä.. Vielä puuttuu osista: Jouset & iskarit Apusimpukka Jarrusylkyt Jarruputket Rumpujen sorvaus Kytkimen työ- ja pääsylkky Akut Laturi .... Akseleitten laakereitten kunnosta ei tietoa.. Elämä on.. Tällä viikolla pitäisi rungon poikkipalkinkin tulla, pääsee parsimaan runkoa. Land Rover Series 2A, 1965. SWB station wagon. FC paloautoprojekti Edited by - Shuttle on 30/01/2006 22:19:06
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: LR series 2A kytkinkoppa | james_III | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2007 21:02 |
| M: series osia | fedi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2007 14:06 |
| Series 2a:han jarrutehostin? | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.12.2006 00:17 |
| M:series 3 osia! | O/M/V Muut | 0 | 30.01.2005 23:19 | |
| Series lantikoista.. + BJ | Ojizzz | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.11.2003 11:52 |