Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 29.01.2006, 13:19
Ahosensetä:n Avatar
Ahosensetä Ahosensetä ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 01.10.04
Sijainti: Marttila, Finland.
Viestit: 4.066
Perusasetus

Lainaus:
quote:Venekoneissa kun tuo alavääntö on tärkempää, kuin huipputeho.
Mun mielestä venekäytössä tehontarve on suurempi kuin autokäytössä. Tasakaasulla tiellä ajetaan pienellä teholla ja vain hinatessa, kiihdytettäessä tai ylämäkiin tarvitaan enemmän tehoa. Venekäytössä tehoa otetaan jatkuvasti 70-90% maksimitehosta.

Minulla on ollut sellainen käsitys, että venekaasarit on sovitettu kestämään suurempia kallistuksia kun vastaavat autokaasarit. Jos tämä on totta, niin pitäisi sopia hyvin offikäyttöön.


T, Antti
antti@offroadpaja.fi
http://www.offroadpaja.fi/
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Dieselien eroja ? arhe Chit-Chat 6 22.01.2008 08:18
Dieseleissä eroja? Aapo-A Tekniikka & Jutustelu 15 16.12.2007 17:54
Eroja rullakidoissa? Setä Tekniikka & Jutustelu 2 25.07.2006 21:30
Eroja Patrollin 3.3d ja 3.3td PatrolAss Tekniikka & Jutustelu 4 09.01.2005 22:11
lantikoiden eroja jsr Tekniikka & Jutustelu 0 19.09.2003 20:52


Sivu luotu: 07:41 (GMT +2).