Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 28.01.2006, 08:29
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

HJ-61 lukkoperässä on kiinteet shimmit poskilaakereilla ja se voi aiheuttaa ongelmia. Itse olen vaihtanut 4.11 välkyt 61 murikkaan käyttämällä vakio shimmejä ja vain pinionin viritellyt kohdalleen. Yks välitys hajos safarilla kun pinionin sisimmäinen laakeri petti. No sen verran väkivaltaa joutu käyttämään irrottamisessa että en yhtään ihmettele. Eli vaihtasin kyllä ainakin noi pinionin laakerit ellei lähden nätisti irti. Ajelin muuten kyllä niillä 4.11 välyillä tuhansia kilometrejä ongelmitta, kunnes vaihdoin 4.88 välkkyihin jotka ammattimies shimmas kohdilleen uusilla laakereilla. Niitä sivu shimmejä teetettiin isot kasat sorvarilla ja niitä on varmaan vieläkin autobaja nimisessä firmassa Lahdessa.

Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
toyota 8" perän räjäytyskuvat tjl Tekniikka & Jutustelu 12 01.03.2008 21:42
toyota LJ:n laturin vaihto revu Tekniikka & Jutustelu 0 15.08.2007 17:32
renkaiden ja välitysten yhteensopivuus sjeeppi Linkit 1 18.02.2006 21:10
L / V: Toyota Semifloater perän vetarit ja kuoret kivinen O/M/V Muut 1 31.07.2005 20:06
Cherokeen perän stefan vaihto Jyri Tekniikka & Jutustelu 4 17.08.2004 08:29


Sivu luotu: 12:35 (GMT +2).