![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
joo, eiku ajattelin just sitä näkymistä noissa laseissa ja tummissa pinnoissa kun noita hopeisia versioita teetin. mä yritän muuten keriitä käymän siä maalaamon puolella kysymäs siitä oranssista, on vaan ollu vähä hälinää tällä viikolla ettei oo saanu mitään aikaseksi. "kun edes joku joskus jotain... mutta kun ei kukaan koskaan mitään"
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pikku e? | -Timi- | Tekniikka & Jutustelu | 59 | 21.02.2013 18:16 |
| PIKKU JOULU SAFARI 5-9.12 VENÄJÄLLÄ | ORR | Tapahtumat | 31 | 24.01.2011 13:52 |
| pikku G | Linkit | 12 | 10.11.2006 12:20 | |
| Hiljaa hyvä tulee, paitsi että taas on kiire | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 46 | 19.09.2006 15:21 |
| ovatko kunnos | Yleiset | 2 | 04.09.2004 16:32 | |