![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Molempien mittareiden ongelma on se, että näyttävät aluksi normaalisti, mutta bensamittari valuu nopeasti näyttämään tyhjää (200 km ajon jälkeen). Sen jälkeen viisari nykii satunnaisesti ylös about oikeaan kohtaan valahtaakseen taas alas. 400 km jälkeen neula ei jaksa enää nousta ollenkaan. Öljynpaineen kanssa on samanlainen ongelma. Viisari vaappuu täyden ja tyhjän välillä jatkuvasti. Syyttäisinkö antureita, vai sähkökytkentöjä? altim
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzukin voimansiirron murheita | Hopo | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 03.01.2010 21:00 |
| Opel Fronteran autom. napalukko | Aku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.04.2006 07:38 |
| Fronteran napalukot? | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 20.02.2006 07:41 | |
| Fronteran kopio kiinasta. | Jukka | Linkit | 6 | 30.10.2005 20:41 |
| Rangen murheita | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 21.08.2004 11:27 |