Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 25.01.2006, 12:15
Karleppa Karleppa ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 25.01.06
Sijainti: Siuntio, Finland.
Viestit: 4
Perusasetus

Molempien mittareiden ongelma on se, että näyttävät aluksi normaalisti, mutta bensamittari valuu nopeasti näyttämään tyhjää (200 km ajon jälkeen). Sen jälkeen viisari nykii satunnaisesti ylös about oikeaan kohtaan valahtaakseen taas alas. 400 km jälkeen neula ei jaksa enää nousta ollenkaan. Öljynpaineen kanssa on samanlainen ongelma. Viisari vaappuu täyden ja tyhjän välillä jatkuvasti. Syyttäisinkö antureita, vai sähkökytkentöjä?

altim

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suzukin voimansiirron murheita Hopo Tekniikka & Jutustelu 12 03.01.2010 21:00
Opel Fronteran autom. napalukko Aku Tekniikka & Jutustelu 2 27.04.2006 07:38
Fronteran napalukot? Tekniikka & Jutustelu 0 20.02.2006 07:41
Fronteran kopio kiinasta. Jukka Linkit 6 30.10.2005 20:41
Rangen murheita Kupla Tekniikka & Jutustelu 17 21.08.2004 11:27


Sivu luotu: 22:17 (GMT +2).