Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 17.01.2006, 02:42
jjtp jjtp ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 13.02.04
Sijainti: hamina, Finland.
Viestit: 2.172
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mutta montas projektia jjtp:llä on tällä hetkellä meneillään?
no joo kyllä noita jokunen on ,jonaa päivänä alottelen taas ajelemaankin kuhan kalusto antaa myöten.(luulen että välillä voi sit hypätä "varaautoonkin")
kehitteillä on pikkasen uuttakin mitä en ole nähnyt offi hommissa ikinä käytettävän.
noh osia alan tekee huomenna saas nähä tuleeko käyttöö ko hommeli, vai meneekö epäonnistuneiden keksintöjen laatikkoon.(tosta myöhemmin kun saan jotain näkyvää aikaan)

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M: Vw golf cabriolet Jouni_S O/M/V Ajoneuvot 8 17.06.2008 17:54
M: UAZ 469 Cabriolet O/M/V Ajoneuvot 2 10.11.2007 21:55
M/V:Golf Cabriolet 1.8i -90 blomi O/M/V Ajoneuvot 1 19.04.2007 13:56
4door cabriolet range =) Linkit 1 15.10.2006 09:01
O: Uaz Cabriolet O/M/V Ajoneuvot 0 19.01.2006 15:46


Sivu luotu: 09:31 (GMT +2).