Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.01.2006, 14:25
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ei. Etuveto pyörii mukana ilman kuormaa aina. Sen kuluminen ja kitka ovat kyllä niin pienet, ettei vaikuta mihinkään.

Etuna on se, että nelivedon saa kytkettyä kaikissa tilanteissa lennossa.

Sillä autolla, johoin mä tein ton on nyt ajettu yli 500' km (2 koneremppaa, yksi vaihteistoremppa, ei yhtään etuakseliremppaa).

T, Antti
Kyllä pajeron kulussa huomaa selkeen eron pelkkään takavetoon, kun automaattilukot on kiinni, eikä neliveto ole muuten kytkettynä. En tiedä paljonko vetoakselien pyörittäminen ympäri vuoden lisää polttoaineenkulutusta, mutta en myöskään haluaisi turhaan kuluttaa jakolaatikossa olevaa vetoketjua, jonka kestävyydestä ei toisaalta ole käytännön tietoa...

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O:Pajeron napalukot O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 06.12.2007 19:15
O/V Pajeron napalukot -Timi- O/M/V Muut 8 06.06.2005 18:04
pajeron napalukot Tekniikka & Jutustelu 16 12.04.2005 16:25
Pajeron napalukot Tekniikka & Jutustelu 0 29.03.2005 22:17
O: Pajeron man napalukot O/M/V Muut 4 15.03.2005 21:49


Sivu luotu: 10:42 (GMT +2).