Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.01.2006, 22:45
Ullex Ullex ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lohja, Finland.
Viestit: 804
Perusasetus

Täällähän se E-gona Pion Suominen naputtelee punkassa commua, vois sanoo että oon nyt niinq niin "hermolla" ku olla voi... Puoli vuotta takana ja puolet edessä keuruun ihanuutta ja supaa... Toi uusien alokkaiden kuri on kyllä todellakin perseestä! Meilläkin oli sentään vielä pinkkapunkat, juoksemista ja huutamista vitusti, mutta uusille ei todellakaan saa tehdä mitään! Sotkuunkin pääsivät jo ekana varsinaisena iltana, me sentään odotettiin sitä 1,5vk... JA KYLLÄHÄN VITUTTAA!


Suzuki - Takaisin luontoon
Tojota - Luontoon ja takaisin.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Enää ei tarvitse tapsa nelivedonkaan vittuilla! Palex Tekniikka & Jutustelu 3 10.05.2007 20:05
Hyvä Tapsa JAMANT Chit-Chat 16 09.02.2007 09:16
Onko tapsa mölli? Chit-Chat 22 18.10.2005 20:23


Sivu luotu: 11:55 (GMT +2).