Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 11.01.2006, 19:53
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.937
Perusasetus

sallittua ja sallittua... saiako sitten umpihangessa ajella miten haluu mut ainakin joskus meillä homma hyytyi jokijäällä sihen kun ilmoitettiin että jos joku auraa rataa sinne niin pitää olla jotain lupia ja vastuu henkilöitä esim öljykatastrofin varalle... ja ihan vaan kaveriporukalla ajeltiin ja joku kävi suurimpia lumia ottaas silloin tällöin pois traktorilla.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
varokaa tätä k81 O/M/V Ajoneuvot 20 08.03.2008 06:25
Varokaa uutta teknologiaa!!! Flugfiske Chit-Chat 4 01.04.2007 21:07
Varokaa hirviä!!!! farmari Chit-Chat 15 27.10.2006 16:31
Varo heikkoja jäitä peeppi Chit-Chat 6 26.04.2006 14:10
Varokaa Mustaa Raamattua! Lars Niilo Paasivirta - Correct Opinions 0 18.12.2001 17:21


Sivu luotu: 21:11 (GMT +2).