![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
sallittua ja sallittua... saiako sitten umpihangessa ajella miten haluu mut ainakin joskus meillä homma hyytyi jokijäällä sihen kun ilmoitettiin että jos joku auraa rataa sinne niin pitää olla jotain lupia ja vastuu henkilöitä esim öljykatastrofin varalle... ja ihan vaan kaveriporukalla ajeltiin ja joku kävi suurimpia lumia ottaas silloin tällöin pois traktorilla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| varokaa tätä | k81 | O/M/V Ajoneuvot | 20 | 08.03.2008 06:25 |
| Varokaa uutta teknologiaa!!! | Flugfiske | Chit-Chat | 4 | 01.04.2007 21:07 |
| Varokaa hirviä!!!! | farmari | Chit-Chat | 15 | 27.10.2006 16:31 |
| Varo heikkoja jäitä | peeppi | Chit-Chat | 6 | 26.04.2006 14:10 |
| Varokaa Mustaa Raamattua! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:21 |