![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
no niin nyt on sitten homma kohallaan, oli meinaan nokka-akseli pielessä yhen pykälän ja samoin pumppu, ajoitusmerkit ei kuulemma olleet kohdallaan ja väärin merkitty ??? Sitten pumpun ennakko oli pielessä, syöttö kohdillaan ja muut säädöt. Ruiskut OK. Hinta 155€ sisältäen savutusmittauksen a`25€ ja tulostettu ja todettu arvo on 1,67 et sillee, empähän jatkossakaan mee ite ropaamaan. Mutta autossa ei ole vieläkään kilpiä kun katsastuskonttori haluaa vielä tarkistaa mittauksen omalla laitteellaan, joten huomenna auton kanssa konttorille papereita tekemään ja toivottavasti ajoissa, sillä rekisteröintipalvelu menee kiinni klo 17,00 Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SOA:n katsastus | -Captain- | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 05.05.2007 15:22 |
| katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |
| KATSASTUS | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.02.2005 14:01 | |
| katsastus | Yleiset | 1 | 09.03.2004 07:55 | |
| katsastus | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.07.2003 08:22 |