Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.01.2006, 18:58
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

no niin nyt on sitten homma kohallaan, oli meinaan nokka-akseli pielessä yhen pykälän ja samoin pumppu, ajoitusmerkit ei kuulemma olleet kohdallaan ja väärin merkitty ??? Sitten pumpun ennakko oli pielessä, syöttö kohdillaan ja muut säädöt. Ruiskut OK. Hinta 155€ sisältäen savutusmittauksen a`25€ ja tulostettu ja todettu arvo on 1,67 et sillee, empähän jatkossakaan mee ite ropaamaan.
Mutta autossa ei ole vieläkään kilpiä kun katsastuskonttori haluaa vielä tarkistaa mittauksen omalla
laitteellaan, joten huomenna auton kanssa konttorille papereita tekemään ja toivottavasti ajoissa, sillä rekisteröintipalvelu menee kiinni klo 17,00

Aluksi oli kopioita, onneksi tehtiin JEEPPI, ettei tule sanomista !!!

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
SOA:n katsastus -Captain- Tekniikka & Jutustelu 31 05.05.2007 15:22
katsastus offirauta Tekniikka & Jutustelu 1 11.09.2006 13:05
KATSASTUS Tekniikka & Jutustelu 3 08.02.2005 14:01
katsastus Yleiset 1 09.03.2004 07:55
katsastus tare Tekniikka & Jutustelu 0 17.07.2003 08:22


Sivu luotu: 15:46 (GMT +2).