![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Oon semmosenkin huhun kuullut, että sopivasti katkomalla piuhoja takakontista olisi saatu pussi(t) poksahtamaan <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> Liekkö totta...? Enivei, se kävi mielessä mankkaa vajaavetoiseen rassatessa kun ratin vieressä epämääräisessä asennossa rönötin. ____________________________________ - jm KoMk ry. Off Road Team. SLCK #110.
|