![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tänään Parkano-Kärkölä välillä nähtyä: -Ikaalisissa tiellä numero 3 ennen Sammin Essoa Jämijärven risteyksestä tuli eteen pitkähyttinen taivaansininen Hiluxi n. klo. 13.45, 4x4 magazine tarraa takalasissa ja hienot 4x4 roiskeläpät lepatti tuulessa. Meni Ikaalisten keskustan rampista alas. - Hämeenkyrössä myös kolmostiellä korkea tumma hj 35" kumeilla ja hevoskärry perässä, kaakeilla tasanen kyyti. - Tampereen ja Kangasalan välillä tiellä 12 klo 14.45 näyttävää kalustoa, bj/fj-40/42 isoilla kumeilla ja olisko ollut SOA kun näytti niin julmetun korkeelta henkilöautosta käsin. Kaks rumaa äijää istuskeli konttorissa.
|
![]() |
| Luokat |
| bongauksia |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Bongauksia SAMMUNEITA PALSTALAISIA | tapsa4x4 | Chit-Chat | 71 | 01.10.2013 20:05 |
| bongauksia | Chit-Chat | 6 | 06.11.2005 17:46 | |