![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Voima kardaanilla on neljänneksen pienempi (perävälitys neljä) kuin vetoakselilla, uskoisin Freelanderin etuvetarin riittävän hyvin (mutta takavetari on jo toinen juttu). Etuvetarilla menee maksimissaan yhdenpyörän tiehen välittämä voima ja kardaanilla menee maksimissaan kahden pyörän tiehen välittämä voima. Siis kerroin KAKSI olisi puolella vetarin käytöstä kardaanina. j.h Edited by - jpisteh on 08/01/2006 23:04:36
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| tyhmä kysymys | Mäkelä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.06.2007 21:03 |
| tyhmä hj kysymys? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.03.2007 19:58 | |
| Tyhmä kysymys? | Siperianlutikka | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.02.2006 13:50 |
| Tyhmä kysymys.. | Chit-Chat | 1 | 02.10.2005 10:13 | |
| Tyhmä kysymys? | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 09.12.2004 12:30 | |