Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 08.01.2006, 20:20
jpisteh jpisteh ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 185
Perusasetus

Voima kardaanilla on neljänneksen pienempi (perävälitys neljä) kuin vetoakselilla, uskoisin Freelanderin etuvetarin riittävän hyvin (mutta takavetari on jo toinen juttu).

Etuvetarilla menee maksimissaan yhdenpyörän tiehen välittämä voima ja kardaanilla menee maksimissaan kahden pyörän tiehen välittämä voima.

Siis kerroin KAKSI olisi puolella vetarin käytöstä kardaanina.

j.h






Edited by - jpisteh on 08/01/2006 23:04:36

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
tyhmä kysymys Mäkelä Tekniikka & Jutustelu 2 07.06.2007 21:03
tyhmä hj kysymys? Tekniikka & Jutustelu 2 01.03.2007 19:58
Tyhmä kysymys? Siperianlutikka Tekniikka & Jutustelu 8 22.02.2006 13:50
Tyhmä kysymys.. Chit-Chat 1 02.10.2005 10:13
Tyhmä kysymys? Tekniikka & Jutustelu 2 09.12.2004 12:30


Sivu luotu: 09:17 (GMT +2).