![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No, päätöksesi olet varmaan jo tehnyt, mutta noita omaperäisiä ja ihmeellisiä paloautoja on tässä maassa "tuhottu" jo kasapäin. Jos voi vielä koittaa vaikuttaa, niin katseleppas sitä projketia siltä MR puolelta! Tai koita ainakin säilyttää mahdollisuudet siihen jatkossakin. Auto on joka tapauksessa hieno ja menestystä projektiin! VPK:ta vuodesta -87 harrastellut Peltsi
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: LR series 2A kytkinkoppa | james_III | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 29.03.2007 21:02 |
| M: series osia | fedi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 27.03.2007 14:06 |
| Series 2a:han jarrutehostin? | KajdePuu | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.12.2006 00:17 |
| M:series 3 osia! | O/M/V Muut | 0 | 30.01.2005 23:19 | |
| Series lantikoista.. + BJ | Ojizzz | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 08.11.2003 11:52 |