Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.01.2006, 21:49
samisami2:n Avatar
samisami2 samisami2 ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.12.04
Sijainti: Vilppula, Finland.
Viestit: 3.891
Perusasetus

Lainaus:
quote:
vai kannattaako laittaa sillain että olis 2 erillistä sähköjärjestelmää toinen vinssille ym. ja toinen alkuperäis sähköjutuille.?

<center>-87 Lada Niva ¤projekti kesken¤-

Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center>
Ilman muuta noin. Toteutettuna noilla diodeilla.
Jos akut on vaan rinnan, niin omasta mielestä menee koko toisen akun lisäämisestä saatava hyöty "hukkaan".

________________________
"EU:n halu suojella susia on ymmärrettävää, onhan se susi itsekin." (3.12.2005)
Timo Soini

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kuvien laitto sisua45 Chit-Chat 18 13.04.2008 06:52
Akun koko? Poor Tekniikka & Jutustelu 1 03.03.2007 09:58
Kahden akun käyttö (12V systeemi) Timo_L Tekniikka & Jutustelu 30 05.02.2007 20:25
Kuvien laitto TimoVuorsola Tekniikka & Jutustelu 1 10.11.2005 21:16
Akun poisto Vuosimallit 1984-1996 1 27.05.2003 15:10


Sivu luotu: 14:12 (GMT +2).