Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 04.01.2006, 19:35
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Naapurin mielipide: Off Road Kajaani/Kainuu (ORK) tai Kajaanin/Kainuun Maastoautoilijat (KM/KMA) on helppo nimenä, lyhenteenä ja veppiosoitteena. Myös Kajaanin/Kainuun Off-Road Club (KORC) kuuloistais mun korvaan hyvältä. Hyvä logo vielä!

"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."
Sallittakoon mielipide etelŠn suunnastakin? Off Road Kajaani (ORK) on kielellisesti OK. Versio jossa esiintyy paikkakunnan nimi muodossa "Kajaanin" ei ole kansainvŠlisesti ajatellen hyvŠ vaan parempi olisi silloin esim. Kajaani Off-Road Club (KORC) tai sitten tuo ORK! TŠmŠ siis jos halutaan esiintyŠ "kansainvŠlisenŠ" harrastekerhona :-) KOFOR nimi taitaa jo olla rekisteršity kv-kŠyttššn joten tuskin onnistuu sen rekisteršinti Kainuuseen ja kun en tunne harrastajien juomatapojakaan niin KOFFOR tuskin sekŠŠn on sopiva varsinkaan kun liikutaan autoilla:-)
Vakavasti ottaen tuo Off Road Kajaani tuntuisi jŠrkevŠn lyhyeltŠ ja selkeŠltŠ!!
terv
mikko
yli 40 vuotta autourheilua

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Libanonin offikerho Linkit 7 18.10.2007 13:59
offikerho Tekniikka & Jutustelu 1 19.09.2007 09:35
meni kainuun pojille. methäman O/M/V Ajoneuvot 5 03.01.2007 20:24
Kainuun offaajat? Eskimo Chit-Chat 22 28.09.2005 07:06
Siirtyminen Juualle (Kajaanin ryhmä) Tapahtumat 7 30.07.2005 05:31


Sivu luotu: 22:26 (GMT +2).